Mordhau
 vanguard
Conscript
  • Likes received 6276
  • Date joined 27 Oct '15
  • Last seen 21h

Private Message

Conscript 4546 6276
  • 13 Sep
 vanguard

@ToLazy4Name said:

@vanguard said:

@ToLazy4Name said:

@pizza boy said:
hello lazy

hello

i'm selling one of my guns if anyone wants to buy it

I want gun but I want it free, ok thanks. I give u my address so you can send me free gun + ammo and foot. Will put to good use.

yeah no

Come on Lazy give gun pls

Conscript 4546 6276
  • 1
  • 13 Sep
 vanguard

Wanna see real cool irl book about irl steampunk?

https://www.marxists.org/archive/marx/works/1845/condition-working-class/

Chapter called "great towns" is interesting tbh. Whole book is pretty good too.

Conscript 4546 6276
  • 13 Sep
 vanguard

@ToLazy4Name said:

@pizza boy said:
hello lazy

hello

i'm selling one of my guns if anyone wants to buy it

I want gun but I want it free, ok thanks. I give u my address so you can send me free gun + ammo and foot. Will put to good use.

Conscript 4546 6276
  • 29 Aug
 vanguard

Hey it's me on the video lmao, yeah I'm a master cftparrier tbh it's impossible to punish me imho

Conscript 4546 6276
  • 28 Aug
 vanguard

@DerFurst said:
dank, people are more inclined to listen to you with the implicit threat of force backing your words

Hello furst how u doing man?

Conscript 4546 6276
  • 28 Aug
 vanguard

Guys help Brazil is literally on 🔥 wtf lmao

Conscript 4546 6276
  • 23 Aug
 vanguard

I basically only know soviet stuff tbh

Conscript 4546 6276
Conscript 4546 6276
  • 3
  • 10 Aug
 vanguard

Greek punk

I cant understand anything, but I'm liking it tbh. Bass and drums makes me want to molotov a police car, pls help

This one here is fucking cool

Conscript 4546 6276
  • 10 Aug
 vanguard

Song from the times when Brazil was under a US puppet military dictatorship. Music and culture are weapons tbh, this musician especially was very important in the whole resistence movement.

Conscript 4546 6276
Conscript 4546 6276
  • 9 Aug
 vanguard

EPIC :DDD

Conscript 4546 6276
  • 25 Jul
 vanguard

@ToLazy4Name said:
Shut the fuck up retarded capitalist

Dumb commie go be hungry somewhere else

Conscript 4546 6276
  • 25 Jul
 vanguard

@Antoniokontos said:

@vanguard said:

@Antoniokontos said:
I like yeen peen like vanguard likes using Dumbass

Whats a yeen peen, idiot?

Hyena penis

Wtf that is offensive I didn't get into this thread for this

Conscript 4546 6276
  • 25 Jul
 vanguard

@Antoniokontos said:
I like yeen peen like vanguard likes using Dumbass

Whats a yeen peen, idiot?

Conscript 4546 6276
  • 25 Jul
 vanguard

Lol dumbass I think ur idiot stupid

Conscript 4546 6276
  • 25 Jul
 vanguard

Hi I'm vanguard and I'm a communism, nice to meet u. In game I'm very gud brave knight that uses halberd, but I'm on wifi now so I can't play this game anymore and this makes me ANGRY. Its ok though because I can still play rising storm 2 since tacticool realistic shooters doesn't require much reflexes, timing isn't as important as map awareness is.

Conscript 4546 6276
  • 25 Jul
 vanguard

@ToLazy4Name said:

@vanguard said:

@ToLazy4Name said:
guys I got my weapon light finally

fucking holster that is compatible with the light system got forwarded to a different address though because the postal service is run by retards

weapon light.jpg

Why don't u put lights on other guns as well?

well this light will fit on most pistols, so now I can

lights are expensive, this one wasn't even one of the more expensive models and it was still 100 bucks

Wow that's fucking expensive tbh, dafuck is so special about these lights? better cost to just tape a flashlight into gun Imho

Conscript 4546 6276
Conscript 4546 6276
  • 24 Jul
 vanguard

I like u, but that doesn't mean u are not a stupid idiot fuck