Mordhau
 vanguard
Conscript
  • Likes received 1191
  • Date joined 27 Oct '15
  • Last seen 11m
Private Message
Conscript 1873 1191

@DerFurst said:

@vanguard said:
A white Brazilian man, never learned how to write, lives in the middle of fucking nowhere in rural wasteland. His life is basically plant a few things for his survival and sell any surplus. Closest city has around 20.000 people and never really developed.

A rich black man in the united States, had the best education available that money can buy, had always access to Internet in a very well developed city, and works as researcher in NASA.

The white man probably doesn't even have the condition to make a IQ test, as he never learned how to read even.

There might be biological differences, yes, but they ​are meaningless compared to socioeconomic environment, don't you agree?

It wouldn't change the fact that these people don't have the same inherent genetic potential.

But it doesn't matter compared to socioeconomic environment.

It's like a bodybuilder. Some people can workout consistently for years and make small muscle gains, while some people can workout inconsistently for months and make huge gains. Genetics are unfair, but that's how it is.

Still doesn't change the fact that socioeconomic environment is a huge factor.

If all economic conditions were equal and everyone had the same level of education and money, you'd see very easily what genetics do. There would still be an aristocracy and an upper class, but it would be a purely racial and social one, rather than economic.

Not necessarily. To end economic disparity you need a classless society to Begin with

The only solution to this inequality would be to mix all the races together, but that would create a strange and ugly person with no history, no identity, and they would still be inferior to any unmixed person.

History and identity are one thing, race is another. Brazil has history and a national identity. The ugly thing is just a matter of opinion tbh

If you are going to answer this, bring it to the political thread pls we continue there.

Conscript 1873 1191

@Sammy said:

@vanguard said:

@Survii said:

@nohbdy said:
Well the combined area of Catalonia and Aragon (~80,000 km^2) that was controlled by the CNT-FAI is at least comparable to one of our small states in the USA and they pretty much displayed that they could do everything they needed to do at large scales, organize production and also help mobilize the militias, so I don't really see why this wouldn't also be possible at larger scales of organization. As for a long period of time, I have explained why it showed promise and why it's certainly compatible with human nature so I don't really see what else would be the problem in the long term. Honestly I'd argue that Capitalism is the system with the sustainability problem with the strain that economic growth just for the sake of economic growth has on the Earth's resources.

So communism stops us using Earths resources? ok then

Holy shit boy you are so fucking dumb it's not even funny lmao. You and Sammy manage to be worse then Furst, quite a achievement if you ask me.

Vanguard you should stop debating politics, I would get more intelligence talking to the incomplete fence at the bottom of my garden, the garden I own because I'm fucking richer than you, by the way.

Do us all a favor and get exploded by terrorists​ Sammy

Conscript 1873 1191

@Survii said:

@nohbdy said:
Well the combined area of Catalonia and Aragon (~80,000 km^2) that was controlled by the CNT-FAI is at least comparable to one of our small states in the USA and they pretty much displayed that they could do everything they needed to do at large scales, organize production and also help mobilize the militias, so I don't really see why this wouldn't also be possible at larger scales of organization. As for a long period of time, I have explained why it showed promise and why it's certainly compatible with human nature so I don't really see what else would be the problem in the long term. Honestly I'd argue that Capitalism is the system with the sustainability problem with the strain that economic growth just for the sake of economic growth has on the Earth's resources.

So communism stops us using Earths resources? ok then

Holy shit boy you are so fucking dumb it's not even funny lmao. You and Sammy manage to be worse then Furst, quite a achievement if you ask me.

Conscript 1873 1191

@ItsDatBoii said:

@vanguard said:

@DerFurst said:

@SIEGE said:

@ToLazy4Name said:
bell curve.jpg

This just counts the total population I think. Doesn't take into account the average IQ of blacks and whites with equal education.

ALL HUMANS ARE EQUAL AND ALL PROBLEMS ARE DUE TO SOCIOECONOMIC STATUS

200k years of evolution? Radically different genetic hominid and near-human ancestors per race? Differences in skull size and brain mass? Differences in hormone levels? ALL SOCIOECONOMIC STATUS

Don't you get tired of being such a retarded person?

Why the salt tho? It is clear that adaptation to different environments produces different traits in all species except humans, because we are special, in our species we're all equal and no race has a relevant lesser cognitive capacity. The proof is, somehow, that there are smart and dumb people in all races, which clearly takes the normal distribution of IQ into account instead of dismissing it out of a lack of understanding of what a normal distribution is in the first place.

A white Brazilian man, never learned how to write, lives in the middle of fucking nowhere in rural wasteland. His life is basically plant a few things for his survival and sell any surplus. Closest city has around 20.000 people and never really developed.

A rich black man in the united States, had the best education available that money can buy, had always access to Internet in a very well developed city, and works as researcher in NASA.

The white man probably doesn't even have the condition to make a IQ test, as he never learned how to read even.

There might be biological differences, yes, but they ​are meaningless compared to socioeconomic environment, don't you agree?

Conscript 1873 1191

Based nohbdy tbh very good posts imho

Conscript 1873 1191

Soviets, fascists and capitalists got together to rape the revolution (btw Soviets were the ones that really fucked it up, not even for this your fascism is good at), even so it stood for 2 years with barely no guns, no tanks or air Force. Not only that as they restructured the whole economy to increase production, end unemployment and bring economic equality, and so they did.

Oh, all this voluntarily.

You are obviously a domesticated dog, not everyone is you know. Maybe you are untermenschen and need a fuhrer on your back ordering you around! That explains it tbh

Conscript 1873 1191

Shut the fuck up Furst you don't even know what you are talking about lmao, go read about Spain then come back read this retardation you just wrote. This subject goes beyond your understanding because your fuhrer didn't wrote about economy and "le evil Jews" idea you have will never allow you to actually go and read about it hahah

I'll leave you with a warning Furst, Nazism will condemn you to ignorance, you can't even address my points property without resorting to strawmans or completely ignoring them.

Conscript 1873 1191
Conscript 1873 1191

Hue u can't prove numbers. Germany after the war was pretty fucked wasn't it lmao

Here have a glimpse at the industrial difference between the Soviet Socialism and Nazism

Not even slavery​ was enough for poor Hitler it seems

I didn't knew Russia was communist, I thought they had classes and a State there! Very smart Nazi man knows what is talking about

@DerFurst said:

@vanguard said:

Here's what communism did to Russia:
3: stole farmers tools so they couldn't even make food for themselves without relying on the government

This point is specially funny, are you implying that in Nazi Germany the means of production were collectivized? Because private property causes the same effect you are describing.

Spain, on the other hand, had collective property of productive means, so communism wins get fucked Nazi boy

@FluffyDragon said:
Can we all agree to go for a fucking capitalist economy with social aspects like necessities that shouldnt be up to a monitary incentive which often fucks people and rights over like health insurance or thr private prison industry?

Commercial goods to have competition and not self regulating monopolies with reviewed regulations to see which are and arnt necessary and avoid things like spraying pig shit and piss in the air of low income neighborhoods or poisoning water resoviors

No capitalism. Production for profit is dumb tbh. Only in capitalism you can have in the same city homeless people and abandoned houses, so you see, it's retarded.

Conscript 1873 1191

@Monkeytoes said:

@vanguard said:
Why didn't it won the war then? USSR stood much more time and stomped all over Germany, thus it's better tbh

because the ussr was massive, hitler was an idiot, and it was a war on two fronts

lol, at the end of the battle of kursk, just before the nazis broke the last line of defence, hitler ordered all of the troops of the eastern front to fight some stupid invasion in Sicily

USSR also had a much better industrial complex, which is what matters when we compare modes of production. Also Nazi Germany relied on slave labor, it go back in history. USSR had poorly paid proletariat, it was the future tbh

@Punzybobo said:

@vanguard said:
Oh yeah, because Nazism worked flawlessly

It did for a while, yeah.

So did anarchism communism is Spain, and it didn't had the whole racial retardation neither slave labor, neither relied on a highly hierarchical structure, thus easily corruptive.

Oh and it was based on voluntary labor, thus more advanced then both Nazism and Soviet socialism.

Conscript 1873 1191

Why didn't it won the war then? USSR stood much more time and stomped all over Germany, thus it's better tbh

Conscript 1873 1191

Oh yeah, because Nazism worked flawlessly

Conscript 1873 1191

@DerFurst said:
unless you're an anti-intellectual coward

Hahah look who is talking

Conscript 1873 1191

@DerFurst said:

@SIEGE said:

@ToLazy4Name said:
bell curve.jpg

This just counts the total population I think. Doesn't take into account the average IQ of blacks and whites with equal education.

ALL HUMANS ARE EQUAL AND ALL PROBLEMS ARE DUE TO SOCIOECONOMIC STATUS

200k years of evolution? Radically different genetic hominid and near-human ancestors per race? Differences in skull size and brain mass? Differences in hormone levels? ALL SOCIOECONOMIC STATUS

Don't you get tired of being such a retarded person?

Conscript 1873 1191

Masterpiece

Wait until mordhau releases for le funny lets play videos that will give you insta cancer

Conscript 1873 1191
Conscript 1873 1191
  • 27 May
 vanguard

Executioner lady is hot imho devs pls add

Conscript 1873 1191
  • 27 May
 vanguard

Not much I have been worse actually

Ueah Nazism is shot must br kill imho I'm out see u uys tomorrow have gud noght

Conscript 1873 1191
  • 1
  • 27 May
 vanguard

Feels to me that you Nazi cunts never really saw a real crisis. Thus you can afford to believe such ideas, as you never had any real effective motivation to understand history and your actual situation. Thus you are all Nazis or capitalists.

I do don't mean to be offensive here tbh im kinda drunk actually so forgive me tbh

What I mean is, you all lazy fucks who goes the easy way instead of studying a real Theory of Economy and shit

Conscript 1873 1191
  • 26 May
 vanguard

@Kaiowa said:

@DerFurst said:
In Brazil, you must not be able to see this clearly, as I suspect most people are some mixture of Asian, African, European, and native South American, all living in poverty.

Such knowledge of our country, I'm startled. It's true we all live in giant favelas and share it with monkeys, the developed cities you see in some pictures is just Jew propaganda.

Fixed for u man

One can only imagine how a Nazi views Brazil lmao