Mordhau
 PadanFain
Duke
  • Likes received 1381
  • Date joined 13 Jun '16
  • Last seen 14 Oct '19

Private Message

Duke 986 1381
  • 21 Aug '18
 PadanFain

F

Duke 986 1381
  • 20 Aug '18
 PadanFain

Good edit good thinking

Duke 986 1381
  • 20 Aug '18
 PadanFain

Just walk around screaming mordhau till u find him

Duke 986 1381
  • 19 Aug '18
 PadanFain

Nah bannerlord combat is poop tbh pure trash

Duke 986 1381
  • 16 Aug '18
 PadanFain

Another week it is

Duke 986 1381
  • 15 Aug '18
 PadanFain

Next patch double ko is possible tho you just need a perk

Duke 986 1381
  • 14 Aug '18
 PadanFain

Nah crush said they have 2 prototypes for flails jax bik liar

Duke 986 1381
  • 14 Aug '18
 PadanFain

Feints buffed next patch wait for release to play with people at your level but yes game looks good and is gonna be amazing on release

Duke 986 1381
  • 14 Aug '18
 PadanFain

@Jax said:
Something I think might work if needed could be changing the yellow weapon outline to red when going to pick a weapon up that would make you have a loadout past 16 points - you'd still be able to pick the weapon up, but if you switch off that weapon you'd drop it.

That's a good idea

Duke 986 1381
  • 10 Aug '18
 PadanFain

Rat is silent footsteps

Duke 986 1381
  • 8 Aug '18
 PadanFain

@a_squire said:
TEARS

LOL

Duke 986 1381
  • 7 Aug '18
 PadanFain

@JasonBourne said:
fist anims needs a rework though, everything attack looks like a jab.

The rework has the fists do more big looping punches

Duke 986 1381
  • 4 Aug '18
 PadanFain

Fist anims have been improved for next patch.
Fists have an alt mode next patch. The alt mode will be fast rabbit punches that dont flinch your opponent so if both fist users are using it they will continue to trade hits until one dies should be really funny.

This non flinching mechanic is being used as a test for a new weapon that will be brought in which dosent flinch opponents but is fast. The Meat cleaver. Will be separate weapon than cleaver.

Duke 986 1381
Duke 986 1381
  • 4 Aug '18
 PadanFain

Just found this on YouTube
https://youtu.be/Oxw-tJuV-hI

Duke 986 1381
  • 4 Aug '18
 PadanFain

I personally love the chaos of fighting in smoke not seeing someone until they are right in your face is just fun have had lots of funny chaotic moments caused by smokes

Duke 986 1381
  • 3 Aug '18
 PadanFain

I think the proximity that smokes kick in is pretty close to perfect imo but the vertical smoke pot thing obvs need a fix

Duke 986 1381
  • 1 Aug '18
 PadanFain

Currently the devs have 2 flail prototypes 1 is a 1h weapon the other is a 2 h weapon. If the flail does end up making the game the tracer will act differently then the other weapons. Neither are finalized or confirmed to even be in the game but the devs are experimenting.

Duke 986 1381
  • 1 Aug '18
 PadanFain

Intriguing

Duke 986 1381
  • 31 Jul '18
 PadanFain

@Uncy said:

@PadanFain said:

@Uncy said:
current maps are just too small but devs are working on bigger ones i guess, i just hope that this ice map or tourney will either be expanded to fit 64 players or be just duel only or something like that

Duel only? Wtf haha

Good luck playing 64p mode on turney

Ya because 64 players or duels are our only 2 options lmao