Mordhau

Development Dump

1021 5785
  • 25 May '17
 crushed — Art

All kinds of stuff we do during development, like crazy stuff, art dumps, bugs/glitches etc.

when you time the kick cancel, you can dance

1021 5785
  • 25 May '17
 crushed — Art

This topic has been pinned.

Count 1437 3332
  • 25 May '17
 Smokingbobs

Based.

Knight 1061 2846
  • 25 May '17
 Valmirius

I always knew Elwebbaro had some moves.

Duchess 6789 9649
  • 25 May '17
 Sir Zombie

UI is looking nice imho
DankChat.PNG

Duchess 6789 9649
  • 25 May '17
 Sir Zombie

I made dis ;)

Duke 5384 12318
  • 25 May '17
 Jax — Community Manager

Ffs stop shitposting and go outside for a little bit

Baron 2345 3337
  • 26 May '17
 Xekratos

@Jax said:
Ffs stop shitposting and go outside for a little bit

I did that yesterday and no my legs are sore. I also did a lot of jogging so yeah.

Also, Glad to see dev dump is back up.

9 21
  • 30 May '17
 Spaz

Does anyone know if you can change the color of the chain mail neck thing? Id like to match it with the tint of my armor

Duke 22 46
  • 1
  • 30 May '17
 Kain

@Spaz said:
Does anyone know if you can change the color of the chain mail neck thing? Id like to match it with the tint of my armor

Im pretty sure you can because your able to choose the tint of all your armour pieces. Not 100% sure tho

9 21
  • 30 May '17
 Spaz

@Kain said:

@Spaz said:
Does anyone know if you can change the color of the chain mail neck thing? Id like to match it with the tint of my armor

Im pretty sure you can because your able to choose the tint of all your armour pieces. Not 100% sure tho

hopefully, I just wanna match my stuff

53 11
  • 2 Jun '17
 Ianshaggy

nothing like seeing a knight run by on a man jousting

848 693
  • 4 Jun '17
 EliteTeamKiller

@crushed said:
All kinds of stuff we do during development, like crazy stuff, art dumps, bugs/glitches etc.

when you time the kick cancel, you can dance

Please leave this in

hqdefault

848 693
  • 4 Jun '17
 EliteTeamKiller

@Spaz said:
Does anyone know if you can change the color of the chain mail neck thing? Id like to match it with the tint of my armor

You mean the coif?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mail_coif

1894 934

@EliteTeamKiller said:

@crushed said:
All kinds of stuff we do during development, like crazy stuff, art dumps, bugs/glitches etc.

when you time the kick cancel, you can dance

Please leave this in

hqdefault

This is legit funny, seriously its like monty python funny, i can even hear the voice when i see it 'GOD WILLS IT'.

Count 150 286
  • 8 Jun '17
 ColonelMustache

Man, killing people with an uppercut is going to be satisfying as hell.

Duke 38 87
  • 11 Jun '17
 Lumi

Riding around on a naked guy and jousting horses in the face would be an awesome minigame.

GOD WILLS IT.