Mordhau

Politics containment thread

Conscript 4080 4219
  • 9 Jan
 Sir Zombie

This is most official one and only thread about the politics
Free stuff is good
Not paying much of the taxes is good
Global warming real or not?
Yesyes
Donald Trump vs Hitler vs Stalin

Sir Zombie
Spicy Memester

Baroness 5302 5808
  • 9 Jan
 Sammy

If you don't delete this shit thread I'll come over and fucking wipe your monobrows off with a crowbar.

Knight 261 613
  • 9 Jan
 Hiemal

tax is rape

Count 2341 4278
  • 9 Jan
 DerFurst

black people

Conscript 1960 1282
  • 9 Jan
 vanguard

Did russians help Trump to win the white house? If so, why?

Baroness 5302 5808
  • 9 Jan
 Sammy

Because the Russians fucking hate Hillary but like Trump because he's a top lad.

Conscript 1960 1282
 vanguard

What if its because he has no experience nor background, and is in fact a weak man to be on the presidence, thus making easier for russian or any other rulling class to take over things? He could make easier to others overthrow the empire! Is this the end of the Pax Americana?

Quite spooky imo

I mean, he already seems to have divided the country and the racial conflict thing is going full power

Knight 4970 7663

@vanguard said:
Did russians help Trump to win the white house? If so, why?

Not in any significant capacity, no. US intelligence officials can't even confirm it despite their insistence on the matter. The thing is, even if the Russians were behind the various hacks that happened during the election, all they fucking did was show everyone the truth. No actual interference with the voting process itself happened (or if it did, there's currently zero evidence of it). I mean, for Christ's sake, John Podesta fell for a fucking phishing scam and his god damn password was "passw0rd." My forum shitposting accounts are more secure than the fucking people who want to try to run our country. It's truly fucking incredible.

Conscript 1960 1282
  • 9 Jan
 vanguard

HAHHAHAH yeah

Maybe its just the opposition who lost and its all buthurt idk

But

BUT

"Divide and conquer", doesn't it make sense? I mean the rulling class also fight eachother its like, in a country you have part of the rulling class that is from the industry, other from the agrobusiness etc, they have conflicting interests. Also, american rulling class is one, russian have another, China etc. Point being, class struggle is not only working class X rulling class, its also rulling class X rulling class!

Knight 4970 7663

m8 if Russia has any stake in Trump becoming president it's not to subvert our culture or any such nonsense, it's because Trump isn't a massive asshat who wants to be antagonistic towards Russia, unlike Hillary. We currently have the Russians boxed in like god damn animals for no good fucking reason. If you want to know why Putin wants Trump to be president, look no further than the actions of the Obama administration and Trump's ardent opposition to said actions.

Count 260 304
  • 9 Jan
 Zexis

it's probably both

Trump would be softer on or at least friendlier towards Russia and Putin

with Trump's inexperience and demeanor, Putin probably sees him as more manipulable

Knight 4970 7663

@Zexis said:
it's probably both

Trump would be softer on or at least friendlier towards Russia and Putin

with Trump's inexperience and demeanor, Putin probably sees him as more manipulable

Ye, i'll agree to that at least.

Count 2706 3783
Knight 4970 7663

Also if you guys are really fucking bored you can take this and virtue signal about how much you are or aren't a commie

https://www.politicalcompass.org/test

Knight 3286 3002

i'm slightly farther to the right than i was last time

Ngso4uS

Baron 807 954
  • 10 Jan
 Carlo_Mano

I am Gandhi apparently

Knight 3286 3002

851

suprisingly accurate

Knight 4970 7663
  • 10 Jan
 ToLazy4Name

@CaptainGaymer said:
i'm slightly farther to the right than i was last time

Ngso4uS

Good, my propaganda is working.

Conscript 1960 1282
  • 10 Jan
 vanguard

chart.png

Satan must be proud of me tbh

I am even more communist then the last time I did this shit how is it even possible

The religion related questions are hilarious, "astrology is tru tbh hue horoscope gud me sign is cancer". Also the other one I just remembered, "my race is superior ayyy" wtf man ahhahhahha Lazy pls do something man help me

Count 232 672

More to the right this time.

mbti.png

If you're anywhere INSIDE the grid you are not extreme enough and therefore a commie.